Wat vervelend! Soms ‘onthoudt’ je computer oude informatie en dit wil er wel eens voor zorgen dat bestellingen niet lukken. Maar vrees niet, we hebben een oplossing voor je.

Als je problemen hebt met bestellen volgen hier een paar tips om de zgn. cache van je browser te legen of een privébrowser te gebruiken wat in de meeste gevallen jouw problem zal oplossen.

WINDOWS:

Open een privé of incognitobrowser (dat is een browser van Chrome of Firefox die je geschiedenis niet onthoudt en geen cookies opslaat)

  1. Windows met Chrome: CRTL+SHIFT+N
  2. Windows met Firefox: CTRL+SHIFT+P

Je kan er ook voor kiezen je ‘normale’ browser cache te legen maar dan ben je al je openstaande tabbladen wel kwijt.

  1. Windows met Chrome: https://www.browserchecker.nl/cache+bestanden+verwijderen/cache+legen+in+google+chrome
  2. Windows met Firefox: https://support.mozilla.org/en+US/kb/how+clear+firefox+cache

MAC:

Je kan er ook voor kiezen je ‘normale’ browser cache te legen maar dan ben je al je openstaande tabbladen wel kwijt.

  1. Mac met Safari: CMD+ALT+E

Open een privébrowser in Safari (dat is een browser die je geschiedenis niet onthoudt en geen cookies opslaat):

  1. Mac met Safari: CMD+SHFT+N

iPhone:

  1. Safari cache legen: https://support.apple.com/en+us/HT201265
  2. Privébrowser openen: https://support.apple.com/en+gb/HT203036